<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1939883236986415177\x26blogName\x3dMaria+Brink\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://maria-brink.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dcs\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://maria-brink.blogspot.com/\x26vt\x3d-5095799283202625458', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Update × Maria × Band × Gallery × Media × Lyrics × Interviews × Twitter × Links × Website ×


CLICK
Maria online ♥


   


Actual
News ♥

 A Star-Crossed Wasteland
» album
» released 13.7. 2010
» buy it! 399,- Kč


• The GunShow
» singl
» released 1.7. 2010
» buy it! 



ITM Music Video
The Gun Show ♥





C-box
Write me! ♥






Web Player
Music ♥


Affilates
My favourite sites ♥


    



Site info
Credits etc.. ♥

Webmiss : Mishelia (@)
Opened : 01.08. 2010
Host : Blogger.com
Layout by MAGG 
Coded by FILTHIE 

Don't copy without source!

Jak získat srdce Marii?
Posted on: pátek 6. srpna 2010 at 6:14
Na stránkách gunshyassassin.com se objevil zajímavý rozhovor s Marií Brink. Je zde řeč hlavně o jejím vztahu k chlapům, pak nějaký návod na to, jak ji sbalit a pozvat na večeři. Tož jestli máte odvahu, umíte dobře anglicky, tak hurá do Ameriky! :D


Vy si myslíte, že holka jako je Maria Brink neustále někoho potkává . Podívejte se na ni!

Její kapela vydala třetí album, které se dostalo do žebříčku Billboard top 200 a to dokonce na 40. místo. Alba ,,A Star-Crossed Wasteland'' se prodalo více jak 10 500 kopií! ITM také dominuje na letním hudebním RockStar Energy Mayhem festivalu.

Ale Maria je sama. Před šesti měsíci se rozešla s basistou kapely DevilDriver, Jonem Millerem.(foto)

Ano, je singl, ale je připravena na další vztah? Je, jak tvrdí, ale chlapi za ní nepříjdou. ,,Bojí se mě, jsou se mě zděšení! Myslím, že je to proto, že jsem na pódiu tak agresivní, že mám všechna ta tetování. Je to šílené, že si lidé myslí, že na mě kluci letí, ale oni ne.''

Tak hoši - teď máte šanci. Pokud se potkáte s Mariou, běžte s ní pokecat. Člověk nikdy neví. Zeptal jsem se, co má Maria na chlapech ráda a její odpověď mě vůbec nepřekvapila. Řekla to co všechny. Všechny holky říkají totéž...

,,Chci kluka, co mi bude věrný.., nechci nafoukaného kreténa,'' říká ,,Zdvořilého, věrného, to je pro mě to pravé. Nemusíš být nejžhavější borec na světě,  ale pokud máš tu drzost, dojdi a pozvi mě na večeři. Když jsem na turné, potkávám stovky a stovky chlapů a rockových hvězd, se kterými by to šlo, ale nikdo, ani jeden z nich, na mě nic nezkoušel. Nevím proč. Nemají pocit, že by byli dost atraktivní, asi. Ale i když nejsi úplně ''dokonalý'', můžeš být ten pravý! OK OK'' 


Ale jak začít konverzovat s Mariou Brink a neodejít s odporem?
  ,,Pokud mi chlap řekne, že vypadám jako krásný jednorožec, měl by mě,''  říká a dodává, že je srdcem romantička. ,,Miluju víly, jednorožce, kouzla a čáry. Když najdu super mužného, super silného kluka, který umí zahřát a můžu s ním sledovat ''Pána Prstenů'' ... miluju to.''


Takže to zkuste. Nyní víte všechno, co potřebujete vědět, abyste mohli Mariu pozvat na večeři. Tak hodně štěstí.


IN THIS MOMENT po celé léto hrají na festivalu hned po Hatebreed. ,,Jsme tak nadšeni z toho alba, ze skvělých reakcí a recenzí, prostě ze všeho'' říká Maria. ,,Děláme super turné. Našli jsme tu správnou cestu, perfektně mixujeme metal a rock. Je to hudba pro každého a my teď můžeme být v klidu.''