<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1939883236986415177\x26blogName\x3dMaria+Brink\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://maria-brink.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dcs\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://maria-brink.blogspot.com/\x26vt\x3d-5095799283202625458', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Update × Maria × Band × Gallery × Media × Lyrics × Interviews × Twitter × Links × Website ×


CLICK
Maria online ♥


   


Actual
News ♥

 A Star-Crossed Wasteland
» album
» released 13.7. 2010
» buy it! 399,- Kč


• The GunShow
» singl
» released 1.7. 2010
» buy it! 



ITM Music Video
The Gun Show ♥





C-box
Write me! ♥






Web Player
Music ♥


Affilates
My favourite sites ♥


    



Site info
Credits etc.. ♥

Webmiss : Mishelia (@)
Opened : 01.08. 2010
Host : Blogger.com
Layout by MAGG 
Coded by FILTHIE 

Don't copy without source!

Maria a Chris Interview (MTV)
Posted on: pátek 6. srpna 2010 at 10:37
A je tu další rozhovor, tentokrát ze stránek mtv.com . Je to zpověď Marie o jizvě, jež jí otravuje život, o textech, bolesti, pláči během natáčení. O fanoušcích, jež jsou do Marie blázni. O Chrisovi a plánech do budoucna. Enjoy!



Není pochyb o tom, že Maria Brink je kočka. Krásné plné rty, blonďaté vlasy. To je kalifornská frontmanka metalové partičky IN THIS MOMENT. To že je krásná ovšem neznamená, že není skromná. Je to skromné děvče a připomíná to téměř denně.

Jak se svěřil kytarista Chris Howorth, který se stará o MySpace stránky, každý druhý si Marii chce vzít. Každý den přichází tak pět až šest návrhů na manželství. U každé fotografie jsou komentáře typu : ,,Jsi kus, vezmeš si mě?'' Je to retardovaný.. 

Zároveň si však uvědomuje, že právě pro tu atraktivní tvář jsou tam kde jsou. Krásné zpěvačky za mikrofonem pomohly kapelám Lacuna Coil nebo Arch Enemy, pomohly k tomu, aby si jich lidé všimli, na jevišti i mimo něj. Jedné věci si ale fanoušci IN THIS MOMENT nemuseli všimnout. Při natáčení prvního singlu ''Prayers'' utrpěla Maria zranění v obličeji.

,,Doslova jsem si rozrazila hlavu,'' vysvětlila. ,,Mám velkou jizvu přes obličej. Kameramanka Dolly přišla až moc blízko mě, právě když jsem dělala headbanging a prostě jsme se srazily. Celý můj obličej se roztrhnul, krev byla všude.''

Když se manažer kapely pokusil odvolat natáčení, Maria trvala na tom, aby kapela dokončila to, co začala. ,,Trošku jsme to zchladili, zalepili. Proto ve velké části videa mám zakrytou tvář vlasy.''

V tuto chvíli jsou na turné s Kittie, Walls Of Jericho, Dead to Fall a 36Crazyfists až do 24. března.

Howorth řekl, že během nahrávání ''Beautiful Tragedy'' byl na kapelu vyvíjený velký tlak (Desku produkoval Eric Rachel (Atreyu, Every Time I Die). Byla to naše první věc, snažili jsme se udělat hodně dobrý dojem na lidi. Chtěli jsme, aby bylo všechno perfektní, aby to mělo skvělý zvuk. Aby vše bylo fenomenální.

Brink, která vypadá jako kříženec Randyho Blythe a Amy Lee z Evanescence ukazuje krásné hlasové rozpětí, kterým se okamžitě odlišuje od ostatních kapel s ženskou za mikrofonem. Při psaní textů byl její největší inspirací její syn a problémy v životě...


,,Každý song je o tom, čím jsem si v životě prošla. Něco mě nutí o tom zpívat a křičet. Pro mě to byla dost velká očista. Ve studiu jsem plakala, byla jsem rozrušela, chvilku. Ale pomohlo to mému výkonu. Bolest je v hlase slyšet. Jednu píseň jsem napsala o mém nejlepším příteli, který zemřel před dvěma lety. Je pro mě důležité aby lidi rozuměli tomu co zpívám, aby se mnou cítili.''

IN THIS MOMENT je relativně nová kapela, ale Maria i Chris očekávají, že jejich život po turné se změní. Budou jezdit z jednoho místa na druhé, Maria bude zpívat a šířit ''krásnou tragédii''. ,,Pokud všechno půjde dobře, budeme hrát na Sounds of Underground nebo na Ozzfestu''. Jak uvedl Chris ,,Chceme být největší kapela na světě. Stejně jako Metallica, akorát nechci, aby mě náš basista líbat.'' :)